Εφαρμογή Οργάνωσης Γραφείου

Πληροφορίες Εφαρμογής

Η ανάγκη οργάνωσης γραφείων δημιούργησε την εφαρμογή DP Office Operations. Η εφαρμογή μπορεί να παραμετροποιηθεί για οποιαδήποτε επιχείρηση, που έχει την ανάγκη οργάνωσης. Περιλαμβάνει:

 

  • Πελατολόγιο (Περιλαμβάνει Στοιχεία Πελάτη Και Καταχώριση Κωδικών του Πελάτη)
  • Εργασίες Λογιστικού Γραφείου όπως Καθήκοντα, Φορολογικές Δηλώσεις, Αμοιβές
  • Διαχείριση Ηλεκτρονικών Εντύπων
  • Καταχώριση Ενδοκοινωτικών Συναλλαγών
  • Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
  • Αναφορές