Εφαρμογή Οργάνωσης Γραφείου
Πληροφορίες Εφαρμογής
Η ανάγκη οργάνωσης γραφείων δημιούργησε την εφαρμογή DP Office Operations. Η εφαρμογή μπορεί να παραμετροποιηθεί για οποιαδήποτε επιχείρηση, που έχει την ανάγκη οργάνωσης. Περιλαμβάνει:
- Πελατολόγιο (Περιλαμβάνει Στοιχεία Πελάτη Και Καταχώριση Κωδικών του Πελάτη)
- Εργασίες Λογιστικού Γραφείου όπως Καθήκοντα, Φορολογικές Δηλώσεις, Αμοιβές
- Διαχείριση Ηλεκτρονικών Εντύπων
- Καταχώριση Ενδοκοινωτικών Συναλλαγών
- Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
- Αναφορές